9. prosince 2015

Začarovaný les od Sleeku

aneb Pohádka pro velké holky

Kupujete si vánoční dárky samy pro sebe? Já jo. Letos jsem si jeden koupila docela dost brzo před Vánoci, natolik brzo, že bych s ním nevydržela čekat až pod stromek. Už drahnou dobu okukuju paletky od Sleeku, pročítám si recenze, kochám se barvami. Dlouho, dlouho jsem si nemohla vybrat. Až na konci listopadu se to zlomilo a já si řekla - prostě si nějakou vybereš, teď, a objednáš si ji. A taky objednala.
Sleek má spoustu paletek v nádherných neutrálních barvách. Na ty jsem koukala jako první. Jenže...neutrálních, nahých paletek mám už dostatek a žádná z jejich nabídky mě nezaujala natolik, abych ji musela do sbírky přidat. A protože jsem se zařekla, že chci začít pomaličku zkoušet i nějaké ty barvičky, než pořád jen hnědé a zlaté odstíny, nakonec v košíku skončila Enchanted forest paletka. Kupovala jsem ji tady za 279,- (308,- i s poštovným, což je krása).


Jde o jednu z paletek série i-Divine a dočete se o ní zhruba tohle:
Legendární paleta i-Divine obsahující 12 super pigmentovaných dlouhotrvajících očních stínů. Paleta Sleek i-Divine Palette Enchanted Forest je inspirována magickým, tajemným lesem, kde ožívají pohádkové příběhy plné fantazie a dobrodružství. V paletě naleznete mystické odstíny fialové, snové odstíny zelené a kouzelné jemné shimmery.

Kouzelný les, kdo by nechtěl paletku s takovýmhle názvem a popisem?
Název to pro mě rozhodl, to vám povím upřímně, ale svou roli na tom měla i skladba barev, které nejsou nijak výrazné, křiklavé, ale naopak hezky tlumené, příjemné a takové...lesní, no.



Papírová krabička je tedy na Sleek trochu slabota :D Co vím, mívají tyhle obaly moc krásně zpracované, zvlášť u limitek. Tohle limitka sice není, ale stejně. Mohli se trochu vytáhnout, vždyť ten název k tomu úplně svádí...
Samotné balení - nebudu opakovat už tolikrát řečené. Černá, matná, překvapivě maličká paletka - nevím proč, ale představovala jsem si ji z fotek vždycky větší :D

Ovšem jak mě nevzala krabička, tak vnitřek udělal naprostý opak.


Můžeme všichni udělat sborové "aaaaach" nad těmi barvami? Myslím, že název prostě sedí, jsou to barvy jako z pohádky. Dokonce i názvy tomu odpovídají :)


V paletce najdete čtyři matné a osm třpytivých stínů. Krom bleďounkého Glass slipper jsou všechny naprosto nádherně pigmentované, i ty matné. Pro mě to byla láska na první pohled. Jediné, co mě možná trochu mrzí je, že Sleek přeci jen nedal do téhle paletky nějaký neutrální matný stín na "zjemnění" těch barevných, ale chápu, že to zrovna nebyl účel. No co, vezmu si ho na pomoc odjinud :)


V paletce je samozřejmě i oboustranný aplikátor, který asi věšina lidí (včetně mě) používat nebude, ale pro tu srandu jsem to s ním zkusila a nebyl to zas až takový propadák, ale jemný přechod s tím fakt neuděláte.

Teď už ale k jednotlivým barvám...


Glass slipper je matný stín v barvě slonové kosti. Je nejméně pigmentovaný z celé paletky, ale to už je asi úděl těhlech bílých a skoro-bílých stínů. Pořád se ale dá použít třeba pod obočí, kde udělá dobrou službu - paradoxně právě proto, že není extra sytý.

Beatrice je taky matná, světlejší vínová barva. Na rozdíl od skleněného třevíčku je ale pigmentovanávíce než dost.

Perla je takový chameleonek. Někdy se tváří jako ledově modrá třpytivá barva, jindy jako úplně sříbrná. Někdy jde dokonce až trochu do levandulova. Nádherná barva.

Fairy godmother je naprost úžasná meruňková, super lesklá barva. Ne tak úplně na projasnění koutků očí, ale třeba přes celé víčko spolu s kočičí linkou je skvělá.

Grand duke je v základu královsky modrý, ale má odlesky do fialova, růžova, možná i trochu do té vínové. Strašně zajímavá barva.

Drizella je na první pohled taková nic moc barva. Lesklá hnědá, která utíká trochu až do khaki barvy. Ale na světle to umí rozbalit s odlesky do zlata a růžova.


Pumpkin je má oblíbená. Zlato-bronzová barva, super třpytivá - tohle není lesklá, ale opravdu třpytivá, prostě boží záležitost.

Prince charming je třetí matná barva, petrolejová modrá (víte, že petrolej je ve skutečnosti průhledný?). Opět skvěle pigmentovaný, vůbec ne suchý stín.

Happily ever after je skoro až nepopsatelný. Tmavší stříbrná, stejně jako Perla vypadá různě z různých úhlů na různém svěle. Někdy jde víc do šeda, někdy do zelena. Oproti Perle je ale víc šedý než modrý a taky tmavší.

Anastasia je neuvěřitelně měkoučká matná vínová. Po Pumpkin je to moje další oblíbená barva.

Daphne je šedozelená. Pořád dost neutrální, tlumená barva, pokud se to dá o takhle lesklém stínu říct. Momentálně je to má vánoční barva :)

Lady Tremaine jako poslední je strašně zajímavá. Tváří se jako studená tmavá hnědá, ale má v sobě maličké vínovo-červené třpytečky, které se strašně blbě fotí, ale v reálu vypadají úchvatně.

Inu, asi jste si všimli, že jsem z těch barev naprosto unešená. Konzistencí taky, všechny barvy se hezky rozmazávají v přechodech a ztrácejí na okrajích. Na bázi mi vydrží krásně celý den, daly se mnou i dost náročné hodiny jógy (a kdo si myslí, že jóga je jen takové lehoučké cvičeníčko, tak se hluboce mýlí). Rozhodně jsem ráda, že jsem se konečně rozhoupala koupit si paletku od Sleeku a hádám, že to nebude moje poslední :)

Na závěr malé zamyšlení... Kdo mi dokáže vysvětlit, k čemu jsou do stínů zapotřebí vazelína, silikony a parabeny, dostane ode mě metál. (Jen pro zajímavost - stíny, ale i jiné pudrové produkty jdou udělat i jen z pigmentu, nějakého nosného prášku na případné "zředění" a pidi množství směsky bambucké máslo/jakýkoliv olej. O tom si ale víc povíme někdy jindy.)


Co vy a Sleek? Máte, milujete, chcete víc? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za krásný komentář!