6. srpna 2015

Missha Creamy latte greentea čisticí pěna

aneb Výprava za korejskou kosmetikou

Vím, že prvotní boom kosmetiky z Koreje už je za námi, ale přesto... Korejská kosmetika je prý jedna z nejkvalitnějších, zvláště ta pečující. Je fakt, že asijské ženy mají každodenní kosmetickou rutinu zaměřenou hlavně na péči, která může mít i deset a více kroků. Ale o tom až jindy.

Po zimním zkouškovém jsem si v rámci odměňování se objednala čisticí pěnu od Misshy (Missha? Misshe? Nebo jak?). Objednávala jsem přes ebay (protože jsem skrblík a v pražském kamenném obchodě ji mají o něco dráž) a vyšla mě asi na 150 korun. Jedná se o Creamy greentea latte cleansing foam, tedy čisticí pěnu na obličej se zeleným čajem.


Řekněte...není to balení roztomilý? Zbožňuju asijskou kosmetiku, právě už kvůli těch obalům!

V téhle "latte" řadě čistítek je i pěna s čokoládou a s jahodami. Já jsem si vybrala zelený čaj, jednak proto, že ho mám ráda, a také proto, že je určen na normální až mastnější pleť, kterou mám já, zatímco zbylé dva jsou spíše pro pleť sušší. Všechny tři pěnové čističe obsahují mléčné výtažky, které by měly čistit a hydratovat pleť.


V rozkošné bílé tubě je 172 ml našlehaného zelenkavého krému. Voní, nevím jestli zrovna po zeleném čaji, každopádně ale hezky, čistě.


Čistítko používám společně se síťkou, která pomáhá tvořit více pěny, než kdybyste pěnili jen v dlaních. Opravdu to funguje a na ebay je seženete od dvacky. Tady je video, které ukazuje jak to funguje.


Čistič používám hned po tom, co odlíčím oči, takže s ním stahuju makeup na zbytku obličeje. Pěnu dávám na navlhčený obličej a smývám studenou vodou. Můžu s čistým svědomím říct, že funguje bezvadně a odlíčí opravdu všechno a na vatovém tamponku s pleťovou vodou, kterou používám potom, už žádné zbytky líčení nenacházím. Obličej je po čištění až "vrzavě" čistý, občas maličko (ale opravdu jen maličko) sušší a napjatý, ale po pleťové vodě se to všechno dá do pořádku. Mám pleť nomální, na mastné by tohle myslím vůbec nenastávalo.

Každopádně, já jsem spokojená, pěna dělá to, co má, a co jsem od ní chtěla. A navíc to balení! Na suché pleti by možná dělala neplechu (ale na tu má Missha tu čokoládovou nebo jahodovou), ale na normální nebo mastnější je skvělá.


Milá věc na ebay je ta, že s nákupem kosmetiky většinou dostanete hromadu vzorečků. Některé jsem si k tomu i objednávala, ale stejně to potěší! :)

Co vy a asijská kosmetika? A co pěnové čističe a vaše čisticí rutina?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za krásný komentář!